اموزش های حرفه ای
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
اموزش های حرفه ای
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیهمه چیز در مورد تراوین.اموزشیاموزش های حرفه ای

traviangorzi.ir بهترین تراوین ایران وجهان
تعداد بازدید : 59
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 35
عضويت : 18 /7 /1393
سن : 18
تشکر ها: 2
تشکر شده : 5
اموزش های حرفه ای
حالا درمورد تراوین توضیح میدم اول از مبتدی هایی که میخوان تراوین یاد بگیرن شروع میکنیم تراوین چیست؟!!!تراوین یک نوع بازی اینترنتی آنلاین هست که جهان ها یا همون سرور های مختلف برای بازی کردن داره .که در آن شما به عنوان ریس یه دهکده کوچک شروع به کار میکنید و میتوانید با همسایگان وتمام کسانی که در تراوین وجود دارند ارتباط از طریق نامه در بازی داشته باشید . باید در تراوین چگونه بازی کنیم و چه نژادی بهتر از همه است!!!!؟ مبتدی ها:عزیزانی که تازه به تراوین رو آوردند بهتر است در اوائل بازی فقط به حرف کاردان توجه کنند .کاردان کیست؟کاردان عکسی است که در کنار صفحه بازی میاد برای نژاد گول و توتن عکس ریس قبیله ولی برای رومن ها عکس محافظ .که شما میتوانید با کلید بر روی آن کاری را که او میگوید انجام دهید و بعد از انجام هروظیف به عنوان جایزه یا طلا و یا منابع میگریم چگونه حرفه ای باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما اگر میخواهید به طور حرفه ای بازی را دنبال کنید وفارم نشوید فقط باید این کار را انجام دهید:وقتی اکانت شما فعال شد اولین کاری که باید انجام دهید این است که ساختمان اصلی را به سطح 3 برسونید بعد از رسوندن ان به سطح 3 شروع به ساخت اردوگاه وبعد بنا کردن سربازخانه و بعد از ان شرو به ساخت نیرو کنید و اباده های خالی را در نقشه یافت کنیدو شروع به غارت ان ها و نیرو ساختن بعد از اینکه از حمایت تازه واردین در امدین شما میتوانید به اطرافیان خود حمله کنید و ان هارا فارم خود بسازید .درمورد نژاد ها : من خودم به شخصه به عنوان نمیگم پیشکسوت تراوین ولی تویه منه حرفه در بازی تراوین میگم برای مبتدی ها هیچ نژادی بهتراز گول نیستخصوصیات نژاد گول :1-از مخفیگاه خوبی برخوردار است و بعد از ساخت اردوگاه شما میتوانید تله ساز را بنا کنید که اگر دشمن به شما حمله کردان هارا در تله گرفتار کنید که معمولا هیچ کس جرات حمله به یک گول رو نداره توصیه من برای مبتدیان عزیزنژاد توتن:والا من خودم زیاد از این نژاد سر در نمیارم .ولی کلا نژاده خوبیه عارتگره عالیه کسانی که میخوان حرفه ای بازی کنن این نژاد خوب است ولی خوب در اول بازی بیپسیار ضعیف است نژاد رومن:من خودم به شخصه عاشق این نژادم و برای حرفه ای ها پیشنهاد میکنم یکی از بهترین نژاد ها در تراوین به حساب میاد نیروهای فوق العاده محکم وقوی داره قابلیت ویژه یک ارتقا از سطح شهر و یک ارتقا از سطح منابع دارد ناتار ها :ناتار ها قومی هستند وحشی و نابود گر که به هرجا برسن پوسته مردم اونجارو میکننناتار ها واقعا نیروهاشون قوی هستش . و این قوم اواخر سرور و برای نابودی شگفتی جهان و برای محافظت از کتیبه ها سرو کلشون پیدا میشه حالا در باره منابع توضیح میدیم: اول از همه بدونید ما 4 نوع منبع داریم .گندم،خشت،اهن،چوب.با بالا بردن هرسطح از این 4 منبع تولیدات شما افزایش پیدا میکند ساختمان ها:شما میتوانید در تراوین با رفتن به مرکز دهکده بناهایی را مانند :سرباز خانه اصطبل و ...بنا کنید که برای افزایش جمعیت خیلی خوبن ساختمان اصلی :در ساختمان اصلی معماران زندگی میکنند با بالا بردن هر سطح از ساختمان اصلی سرعت ساخته شما افزایش پیدا میکند اردوگاه:لشگریان دهکده شما در این مکان جمع می شوند. از اینجا می توانید آنها را برای کمک و یا حمله اعزام کنید سرباز خانه:در سربازخانه شما می توانید سربازان پیاده نظام تربیت کنید. هر قدر سطح سربازخانه بالاتر باشد، تربیت سربازها سریعتر خواهد گشت. انبار غذا:گندم حاصل از مزارع شما، در اینجا ذخیره می‌شود و با افزایش ظرفیت انبار غذا می توانید گندم بیشتری را ذخیره کنید انبار:آهن, چوب و خشت، در انبار ذخیره میشوند بازار:در بازار می توانید منابع را با بازیکنان دیگر معامله کنید. هر قدر سطح بازارتان بالاتر باشد، تعداد تجار بیشتری خواهید داشت و منابع بیشتری را می توانید ارسال کنید. دارالفنون:در دارالفنون شما می توانید نیروهای جدیدی تحقیق کنید. هر نیرویی که تحقیق کنید، قادر خواهید بود در ساختمان مربوط به آن نیرو، از نوع نیروی تحقیق شده تربیت کنید. هر قدر سطح دارالفنون بالاتر باشد، نیروهای بهتری قابل تحقیق خواهند بود. زره سازی:در زره سازی، پوشش سربازان بهبود داده می شود. با ارتقا دادن زره سازی، پوششهای بهتری برای سربازان ساخته خواهد شد. اسلحه سازی:در اسلحه سازی، اسلحه های سربازان بهبود داده می شود. با ارتقا دادن این ساختمان، سلاح های بهتری در اختیار نیروهایتان قرار خواهد گرفت. اقامتگاه:اقامتگاه یک کاخ کوچک است که شاه و ملکه در زمان دیدار از دهکده در اینجا به سر می برند. اقامتگاه، دهکده را در مقابل دشمنانی که قصد تصرف آن را دارند، مقاوم می کند (شما نمی توانید در یک دهکده قصر و اقامتگاه را با هم داشته باشید). قصر:در قصر شاه و ملکه زندگی می کنند. در کل قلمرو امپراطوری، شما فقط قادر به ساختن یک قصر هستید که دهکده ای را که قصر داشته باشد می توانید به پایتخت خود تبدیل کنید.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدر ضمن، پایتخت غیر قابل تصرف توسط دیگران است و سنگتراشی فقط در این دهکده می تواند ساخته شود و فقط در این دهکده می توانید منابع را به بیشتر از سطح 10 ارتقاء دهید. اصطبل:در اصطبل سواره نظام ها تربیت می شوند. هر قدر سطح این ساختمان بالاتر باشد نیروها سریعتر آماده خواهند شد.کارگاه:در کارگاه شما می توانید ماشینهای جنگی مثل دژکوب و منجنیق را تولید کنید آسیاب:در آسیاب تولید گندم تا سقف 25 درصد افزایش می یابدنانوایی:در نانوایی با پخت نان، بازدهی تولید گندم با احتساب آسیاب تا سقف 50 درصد افزایش میابد چوب بری:چوبی که هیزم شکنان جمع آوری می کنند، به اینجا آورده می شود. این ساختمان می تواند تولید چوب شما را تا 25% افزایش دهد. آجرپزی:در آجرپزی از خشت خام، آجر ساخته می شود که می تواند تولید را تا سقف 25 درصد افزایش دهد کارخانه ذوب اهن:در کارخانه ذوب آهن، تولید آهن تا سقف 25 درصد بالا می رود عمارت قهرمان:در این عمارت شما می توانید یک قهرمان تربیت کنید و بعد از اینکه این ساختمان به مرحله 10 رسید می توانید سرزمینهای متروکه اطراف خود را بگیرید (برای گرفتن سرزمین متروکه دوم و سوم به ترتیب نیاز به عمارت قهرمان سطح 15 و 20 دارید). دیوار شهر:با بنا کردن دیوار شهر، شما می توانبد از دهکده خود در مقابل حملات دفاع کنید. هرچه دیوار شهر در مرحله بالاتری باشد، قدرت دفاعی بیشتر میشود تله ساز:تله ساز دهکده شما را در مقابل دشمنان با استفاده از تله های مخفی شده محافظت می کند. دشمنان در تله ها اسیر شده و دیگر نخواهند توانست آسیبی به دهکده شما وارد کنند. آبخوری اسب ها:آبخوری اسب ها از سلامتی اسب های شما محافظت می کند و سرعت تربیت آنها را افزایش می دهد.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nآبخوری اسب ها مصرف گندم اسب ها را به میزان یک گندم برای لشگریان زیر کاهش می دهد: ردیاب از سطح 10، شوالیه از سطح 15 و شوالیه سزار از سطح 20.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nآبخوری اسب ها فقط توسط رومی ها می تواند ساخته شود. جک های تراوینی فردا بگن چیکاره ای؟؟ میخوای بگی نفر اول تراوین؟؟!!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nفردا تو خیابون دعوات شد میگی رنک هجومیم یکه میام کاتات میکنم؟؟!!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nفردا بگن چقد سابقه کارداری؟؟؟چقد تجربه داری؟؟؟میگی 4 تا سرور تموم کردم؟؟!!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nفردا زن و بچت ازت نون بخوان میگی گندمزار سطح 500 دارم؟؟!!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nفردا بخوای ماشین بخری میگی 2000 تا طلا دارم؟؟!!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nفردا بخوای بچه دار شی میخوای از داروالفنون تحقیق کنی؟؟!!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nفردا پول نداشتی میری همسایه هاتو\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nغارت میکنی؟؟!!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدزد بیاد خونت میگی مخفیگاه\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nسطح 10 دارم ؟؟!!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nحالا هی بشین تراوین بازی کن!! \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n نوشته شده در چهارشنبه ششم آذر 1392 ساعت 18:18 توسط امیرحسین محمدی ثبت نظر[/td][/tr][tr][td]تقلب[/td][td] [/td][/tr][tr][td]آموزش تقلب طلا در تراوین اسپیدجمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲ ب.ظاموزش تقلب و هک طلا در سرورهای اسپید!!! خیلی کار امد و عالی هست و 100% عملی. به ادامه مطلب برید و نظر هم بدید موزش تقلب طلا در تراوین اسپید با سلام خدمت دوستان عزیز امروز می خوام نحوه باگ زدن طلا\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nرو آموزش بدم ! خیلی از سایت هایی که عقده برنامه نویسی داشتند ؛ ادعا کردن که\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nاسکریپت حاصل رنج اونهاست ! امروز می خوام بهشون ثابت کنم که\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nحتی نمی تونن کوچکترین مشکل و باگ ممکن رو رفع کنند . ابتدا یک بسته طلا انتخاب کنید \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nو درگاه پارسپال رو برای پرداخت انتخاب کنید\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nو مراحل را تا صفحه پرداخت پیش برید : سپس کلیک راست کنید و گزینه Inspect Element \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nرو انخاب\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nکنید\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nتا صفحه مشابه زیر ببینید : دنبال عبارت هایی مشابه با عباراتی که\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدر شکل فوق سفید شدند بگردید \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nو مقادری value رو مطابق شکل زیر تغییر \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدهید : مقادری اول حتما باید 100 باشد ، مقدار خط دومی مهم نیست \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nچی باشه اما از 1000000 بزرگتر باشه ! مقدار خط سوم رو تغییر ندهید !! \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nبعد از تغییرات و ثبت اون ،\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nپنجره سیاه رو با علامت ضربدر کنار style ببندید \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nو به صفحه اصلی پرداخت پار پال برگردید و انصراف رو بزنین !!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nبعد از انصراف از هک کردن طلا لذت ببرید !! ( هدف من انتقام نیست بلکه اونهایی \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nکه ادعا می کنن\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n، کمی به فکر فرو برن که چه کسی برای اسکریپت زحمت کشید )\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nاین باگ بر روی سات های http://irtravian.info \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nو http://1travian.ir کار نمی کند !!! به زودی آموزش هک طلا از طریق زرین پال رو می گم \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n!! موفق باشید \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nنوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم آبان 1392 ساعت 23:24 توسط امیرحسین محمدی ثبت نظر[/td][/tr][tr][td]داسان کتبیه ها[/td][td] [/td][/tr][tr][td]\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nنفسها در سینه ها حبس شده، خبر کشف کتیبه های در خرابه های قدیمی همچون آتشی که کل جنگل را فرا میگیرد، در حال پخش در جهان تراوین است، صاحبنظران و باستان شناسان شب و روز ندارند و مدام در حال کند و کاو در خرابه هایی هستند که از یک تمدن منقضی شده خبر می دهند. اگر این داستانها صحت داشته باشند، گنجینه های بسیار قدرتمند و با ارزشی در این محل ها پیدا شده است. شایعاتی در مورد کتیبه های یافت شده وجد دارد و آنها را به نژاد افسانه ای ناتارها نسبت می دهند. ترس مردم تراوین را فراگرفته و بسیاری از مردم می گویند که افسانه ها در مورد این کتیبه ها چنین است که آنها در زمانهای قدیم باعث به بردگی کشیدن اجدادشان در دنیای تراوین باستان بوده است، ولی برخلاف آنها صاحبنظران ادعا می کنند که این کتیبه ها فقط در راه پیشرفت می توان استفاده کرد.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nحفاری ها کمتر شده است. شایعاتی در مورد موجوداتی خطرناک که در تاریکی شب به اطراف می خزند، شنیده می شود. حتی بعضی ها می گویند خود ناتارها هنوز وجود دارند و از کتیبه هایی که هنوز کشف نشده اند نگهبانی می کنند.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nبرخی از فرماندهان پیشنهاد می کنند که باید قهرمان به همراه لشکریان راهی خرابه ها شوند و این کتیبه ها را قبل از این که بدست افراد نادرست بیفتد پیدا کرد. برخی ها ادعا می کنند اگر کسی شانس این رو داشته باشد که یکی از این کتیبه ها را بیابد، می توان به قدرتی که زمانی خود ناتارها داشتند، دست یافت.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nپیش نیازها\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nبرای بدست آوردن یک کتیبه شما به یک قهرمان و یک خزانه خالی نیاز دارید. از این به بعد قادر خواهید بود خزانه را تا سطح 20 ارتقا دهید. و همچنین خواهید توانست آن را در پایتخت نیز بسازید. ولی در دهکده شگفتی جهان نمی توانید خزانه بسازید.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nبه محض اینکه خزانه ای را که کتیبه دارد را تخریب کردید، می توانید با یک حمله (عادی نه غارت) که قهرمان شما نیز باید در آن شرکت داشته باشد، کتیبه را بدزدید. وقتی کتیبه ای را بدست آوردید، 24 ساعت طول می کشد تا اهالی دهکده اطلاعات آنرا خوانده و قادر به استفاده از این اطلاعات باشند، که قدرت خارق العاده ای به شما خواهد داد.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nاطلاعات و جزئیات در مورد خزانه جدید، هفته دیگر در اختیار شما عزیزان قرار داده خواهد شد.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nنحوه تاثیر کتیبه ها\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nنحوه تاثیر کتیبه ها در زیر دسته بندی شده است. برای هر یک از این گروهها 4 کتیبه ثاثیر کلی خواهد داشت (بر روی کل اکانت) و 6 نوع کتیبه فقط بر روی دهکده ای که کتیبه در آن قرار دارد موثر خواهد بود.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nبعلاوه یک کتیبه منحصر برای هر یک از این گروهها وجود دارد (بجز برای انبارها).\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nاستثناها:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"ساختمانهای مقاومتر\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" = قدرت آن برای کل اکانت موثر خواهد بود، فقط نوع کتیبه بر میزان این قدرت تاثیر دارد.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"کتیبه احمق ها\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" = 10 نوع متفاوتی از اینها وجود دارد که هر 24 ساعت تاثیر آنها تغییر پیدا می کند.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nمحل قرارگیری کتیبه ها\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nکلیه کتیبه ها بطور مساوی در کل نقشه پراکنده خواهند بود، 7 کتیبه منحصر بفرد در نزدیکی نقطه 0و0 قرار خواهند گرفت.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nزمان\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nهمه کتیبه ها همزمان و بعد از حدود 120 الی 180 روز بعد از شروع سرور به بازی اضافه خواهند شد.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدر سرور اسپید این زمان به یک سوم کاهش خواهد یافت .\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدسته بندی کتیبه ها\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nساختمانهای مقاومتر:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nهمه ساختمانها 2 تا 3 برابر مقاومتر خواهند بود ( اگر کتیبه منحصر بفردش را داشته باشید، 5 برابر )\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nسرعت نیروها:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nنیروهای شما 1.5 تا 2 برابر سریعتر حرکت خواهند کرد ( 3 برابر با کتیبه منحصر بفرد آن )\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nکاهش مصرف غذا:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nمصرف گندم کل دهکده های اکانتی که صاحب کتیبه است به 75% کاهش خواهد یافت و در دهکده ای که کتیبه در آن قرار دارد، مصرف غذا نصف خواهد بود. (با داشتن کتیبه منحصر بفرد آن مصرف غذا در همه دهکده های اکانت نصف خواهد بود)\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nتربیت سریعتر نیروها:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nنیرو ها 25% سریتعر ساخته خواهند شد ( در کل اکانت ) و 50% ( در دهکده ای که کتیبه قرار دارد ) و 50 % برای کل اکانت در صورت داشتن کتیبه منحصر بفرد.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nنقشه ساخت انبار بزرگ و انبار غذای بزرگ:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدر دهکده ای که نقشه ساخت انبار بزرگ یا انبار غذای بزرگ را دارید، می توانید آنها را بسازید. با داشتن کتیبه ( تا زمانی که کتیبه را در دست داشته باشید )، می توانید این ساختمانها را در همه دهکده ها بسازید.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nمخفیگاه بزرگ و هدفگیری تصادفی:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nمخفیگاه ها، 100 برابر ظرفیت بیشتری خواهند داشت ( در کل اکانت ) ، 200 برابر ( در دهکده کتیبه ) و 500 برابر در کل اکانت در صورت داشتن کتیبه منحصر بفرد آن.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدر دهکده های تحت تاثیر قدرت این کتیبه منجنیق ها فقط می توانند بصورت تصادفی هدفگیری کنند ( بجز شگفتی جهان و خزانه )\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nکتیبه احمق ها:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nاین کتیبه ها هر 24 تاثیرشان عوض می شود، ممکن است تاثیرشان مفید یا زیانبار باشد، بُرد ناثیرشان نیز فرق خواهد کرد. کتیبه منحصر به فرد آن فقط تاثیرات مثبت خواهد داشت.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nجاسوسهای بهتر اطلاع از نیروهایی که به سمت شما در حرکتند:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nهمه جا سوسها 3 برابر قویتر خواهند بود( در کل اکانت ) و 5 برابر ( در دهکده کتیبه ) و با داشتن کتیبه منحصربفرد 10 برابر در کل اکانت. بعلاوه با دشتن هر نوع کتیبه، می توانید نوع نیروهایی را که بسمت شما حرکت می کنند را ببینید ( فقط نوع نیروها نه تعداد آنها \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم آبان 1392 ساعت 23:20 توسط امیرحسین محمدی ثبت نظر[/td][/tr][tr][td]همهی تجربم[/td][td] [/td][/tr][tr][td]\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nمدال!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nیه دوستی (این پسره No0obishiom) کلاً حرفای قشنگ زیاد می زنه! یه باری یه جایی گفت که هر کاری اگه به قصد مدال باشه، ضرر مالی داره.راست هم می گه.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nاعتراف می کنم که یه مقداری از غارتم (حدود ۵ درصدش شاید) به خاطر گرفتن مدال هم بود. مثل غارتهایی که می کردم و ۲۰۰ک ضرر می دادم (از ارتش هجومی غیراصلیم البته) که بتونم ۲۵۰ک غارت کنم (و البته طرف هم فارم می شد برای دفعه های آتی که غالباً سود مجموع این حرکت خوب بود).\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nlopez عزیزاین جا لیست مدال ها رو گذاشته. من یه معرفی مختصر مدال هایی که تو تاپ۱۰ می دن رو می کنم:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n


مدال پیشرفت: اوایل سرور کافیه شما یه دوشنبه بامداد رجیستر کنین. اواخر بازی هم (بعد از بسته شدن ثبت نام) مزه خاصی نمی ده! می تونین یک هفته در میون جمعیت خودتون رو کم کنین تا بتونین هفته متوالی بعدش دوباره برین بالا و مدال بگیرین! : ))\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n



  • \\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n



  • مدال دفاعی: مهم ترین نکته ی این مدال اینه که کسی که حمله کرده نیروهاش رفته قاطی باقالی ها!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nیک دفاع قوی باعث می شه که طرف مهاجم خودش تو تاپ۱۰ مهاجم نیاد. اصولاً گرفتن این مدال الزاماً ۱۰۰٪ نشاندهنده این نیست که مدافع حرفه ای هست -- بلکه به نوعی نشون می ده که یا یه احمقی بلد نبوده درست حمله کنه، یا مدافع کلی دوست و رفیق و متحد داشته. مدافع حرفه ای کسی هست که بتونه خوب اینسرت کنه یا بتونه خوب موج اصلی رو از بین ۵۰ تا حمله fake تشخیص بده.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n



  • \\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n


  • مدال هجومی: خب گرفتن این مدال، خصوصاً در نیمه اول بازی که همه با یه ارتش هجومی اکثراً کار می کنن، نشون می ده که طرف ارتشش رفته قاطی گلابی ها!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدر آخرین روزهای هفته، کاربرانی که برای گرفتن مدال هجومی با هم رقابت می کنن حتی به متروکه هم می زنن که امتیاز هجومی بگیرن! و البته بعد از پایان هفته هم فقط یه روبان/مدال گرفته می شه و کلی ارتش از دست رفته. اما خب در ظاهر قضیه خیلی تأثیرگذار هست و احیاناً در دل بازیکنان تازه وارد ایجاد رعب می کنه یه مدال هجومی تو پروفایل \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n



  • \\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n


  • اما مدال غارت: اصولاً به صرفه ترین مدال هست، چرا که عملاً اگه شما خوب و اصولی غارت کنین، عیناً همون عددی که جلوتون نوشته می شه و سرش رقابت می کنین به اکانت شما تزریق می شه (مقایسه کنین با مدال هجومی).\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n



  • \\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدرباره این مقاله\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nبا این مقدمه، من اصول غارت خوب رو در قالب چند سری نکته (درس) می گم. منظورم هم از درس این نیست که اینجا کلاس هست و ...! بلکه به صرف جمع بندی (معادل chapter یا فصل در کتاب) این رو عرض می کنم.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nمجدداً یادآوری می کنم که این مقاله بیش تر روی اواسط و اواخر بازی تأکید داره و بیش تر روی رومن ها.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nچرا این مقاله رو می نویسم\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nکلاً که گفتم نیاز به همچین مقاله ای تو فروم بود. تو بازی هم خیلی ها به من نامه دادن که روشم رو بگم.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nاین جا هم که قربونش برم هر کی از در میاد توهّم افشاگری می زنه راجع به بازی من! یا این یکی که حتی پست های خودش رو هم حذف کرد.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nکلاً هم دوست دارم یه خاطره خوب از خودم بذارم اینجا، قبل از ...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدرس اول) مقایسه توتن با رومن در غارت اواسط و اواخر بازی\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nسه تا نژاد داریم؛ توتن و گول و رومن.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nگول تو خیلی چیزها (از هزینه نیروها گرفته، تا قدرت و استحکام دیوار) میانه روی رومن و توتن هست.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nتوتن ها به خاطر غارتشون از مخفیگاه (که یک سوم بود و شده ۲۰ درصد انگار)، به غارتگر معروفن. همچنین به دلیل داشتن نیروی ارزون و جیب-گشاد ای به اسم گرزدار!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nگرزدار هزینه ساختش کلاً ۲۵۰ منبع هست و سایز جیبش ۶۰! یعنی بعد از ۴/۲ بار غارت، خرج خودش رو در می یاره. یا به عبارت دیگه اگه شما ۵۲ تا گرزدار بفرستین جایی رو غارت کنن و ۱۰تاشون بمیرن و ۴۲ تای بقیه دست پر برگردن، اون وقت شما ضرر مالی نکردین!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nتوی این جدول می تونین ببینین که هر نیرو بعد از چند بار غارت کامل پول خودش رو در می یاره و به سوددهی می رسه. البته جدول مال ورژن ۳/۵ هست انگار (که لژیونر رو ۵۰ گرفته جیبش رو).\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nخب به خاطر اثر مخفیگاه و همچنین نیروی ارزون، توتن ها یقیناً در ابتدای بازی برتر هستن.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n۵ تا گرزدار و ۳ تا لژیونر تقریباً هم-قیمت هستن. اما ۵ تا گرزدار می تونن با سرعت ۷ حرکت کنن و ۳۰۰ تا منبع بیارن درحالیکه ۳ تا لژیونر (در ورژن ۳/۵ حتی) می تونن با سرعت ۶ حرکت کنن و ۱۵۰ تا منبع بیارن. و البته اوایل بازی که نقش مخفیگاه کاملاً چشم گیر هست.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nاما در اواسط و آخرهای بازی\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدر این مرحله فارم ها عموماً دهکده های فول-۱۰ (تولید ۱۰۰۰ تا از هر منبع در ساعت و ۱۵۰۰ تا گندم به طور متوسط) دارن. چنین دهکده ای معمولاً بیش تر از یکی دو تا مخفیگاه نداره. در این شرایط تولید دهکده در ۱۲ساعت حدود ۱۲ک از منابع غیرگندمی و ۱۸ک گندم می شه. که خب این وسط توتن می تونه (برای دو تا مخفیگاه) ۳۰۰ یا ۶۰۰ تا از هر منبع بیشتر بخوره که خیلی هم زیاد نیست.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nمنتهی از اون ور سرعت نیروهای توتن اینجا به چشم می یان.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nتوی اواخر بازی، فارم ها معمولاً محدود می شن و در فواصل دورتر. توی سروری مثل ایران که یه سری کلاً غارت نمی کنن، ممکنه شما بتونین یه فارم تپل و استریل توی فاصله ۵۰ خونه از خودتون پیدا کنین که علی رغم اینکه دور و ورش دهکده زیاد هست، اما کسی غارتش نمی کنه! (توی بحث های فارم یابی بیش تر توضیح می دم).\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nخب یه فارم با فاصله ۱۰۰ خونه در نظر بگیرین. سریعترین نیروی توتن دلاور هست، منتهی چون نیروی هجومی نیست، اگه مدافع یهو جلوتون نیرو بذاره یا کلاً توش نیرو باشه از اول، مجبورین کلاً با شوالیه توتن غارت کنین.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nرو این حساب شوالیه توتن با شوالیه رومن رو مقایسه می کنیم (نیروهای غارتگر).\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nشوالیه توتن برای رسیدن به فارم با فاصله ۱۰۰، باید (طبق اینجا) 5:55:33 وقت بذاره یه سر. یعنی دو سرش می شه حدود ۱۲ ساعت (دلاور می شه ۱۱ ساعت تقریباً؛ گرزدار هم رفت و برگشتش می شه حدود ۱۵ ساعت). و شوالیه توتن توی این ۱۲ ساعت می تونه ۸۰ تا منبع با خودش بیاره. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nیعنی اگه شما ۱۰۰۰ تا شوالیه توتن بفرستی، بعد از ۱۲ ساعت،* برای شما ۸۰هزار تا منبع می یارن.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدر حالیه اگه شوالیه رومن بفرستی ۱۰۰۰ تا، بعد از ۷ساعت و نیم، برای شما ۱۰۰هزار منبع (یا اگه مخفیگاه داشته باشه، ۹۷۰۰۰ منبع!) می یاره.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nخب اگه بیایم یه نسبت بسازیم برای منبعی که نیروها می آرن متناسب با جیب و سرعت (چون جیب و سرعت هر دو در یک راستا هستن، باید جیب×سرعت رو بسنجیم) بهاین اعداد می رسیم:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nرعد: ۱۴۲۵\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nشوالیه رومن: ۱۴۰۰\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدلاور: ۱۱۰۰\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nشوالیه گول: ۸۴۵\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nشوالیه توتن: ۷۲۰\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nسزار: ۷۰۰\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nکه این عدد خام، به معنی میزان غارت در یک ساعت از فارمی هست که فاصله ش با شما نیم خونه هست! برای بیان واقعی باید این عدد رو در زمان مورد نظرتون ضرب کنین و بر فاصله (رفت برگشت) تقسیم.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nبرای مثال، برای اینکه ببینیم یه شوالیه رومن به طور متوسط در یک ۲۴ ساعت (بدون میدان تمرین) چند تا منبع می تونه از یه فارم با فاصله ۱۰۰ بیاره کافیه اون عدد ۱۴۰۰ رو ضربدر ۲۴ ساعت و تقسیم بر ۲۰۰ بکنیم که می شه ۱۶۸. برای بقیه هم اینجاست. مثلاً برای رعد ۱۷۱ و برای شوالیه توتن ۸۶ هست.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nخب با این تفاسیر به این نتیجه می رسیم که شوالیه رومن برای غارت تقریباً دو برابر بهینه تر از شوالیه توتن هست. یا اصلاً اگه بخوایم کل امتیازی که تعریف کردیم برای ارتش غارت نمونه رو مقایسه کنیم، \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nیه رومن: ۲ تا شمشیرزن ۱ شوالیه رومن => مجموع امتیاز ۲۱۰۰\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nیه گول: ۲ تا شمشیرزن ۱ رعد => مجموع امتیاز: ۱۹۶۵\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nیه توتن:*۲ تا گرزدار ۱ شوالیه توتن => ۱۵۶۰ (با دلاور می شه ۱۹۴۰؛ منتهی غارت با دلاور یه خورده خطریه).\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nالبته توجه کنین که اثر میدان تمرین روی رعد و شوالیه رومن خیلی آشکارتر هست. چرا که شوالیه رومن بعد از ۲ ساعت و ۸ دقیقه سرعتش ۳ برابر (با میدان تمرین بیست) می شه، در حالیه یه شوالیه توتن بعد از ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه! یعنی شوالیه رومن حدود ۷۵ دقیقه اضافه با سرعت ۳ایکس می ره. یعنی کلاً ۷۵دقیقه ضربدر ۲ایکس جلو هست.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nکه این محاسبات ما بدون میدان تمرین بوده.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nتوی درس قبل یاد گرفتیم که برای زدن فارم های تپل و دور، رومن (و گول) خیلی مناسبتر از توتن هستن. اگه فارم یه مقداری نیرو هم داشته باشه (مثلاً تو مایه های ۱۰۰ تا ۲۰۰ تا محافظ) ولی پر باشه (انبارها تماماً ۸۰ک پر) یقیناً شوالیه رومن (با در نظر گرفتن قدرت هجومی) قهرمان این میدان هست. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدقت کنین که رعد و شوالیه رومن تو کلاس ۲ سی سی (مصرف گندم ۲!) هستن ولی شوالیه توتن تو کلاس ۳ سی سی هست و اگه دلاور بخواد اون محافظ ها رو بزنه، خودش هم خسارت زیاد می ده.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nاما انواع نوع های غارت:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nنوع اول) ماشینی\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nتو این مدل شما نیروهاتون رو در دسته های کوچیک ولی با فاصله می فرستین. مثلاً*هر یک ساعت ۱۰۰ تا گرزدار می فرستین (مستقل از گزارش ها).\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nبرای هر کدوم از فارم هاتون خوبه که میزان تولیدشون رو (با دو بار جاسوسی کردن توی یه فاصله معین مثل ۶ یا ۱۰ دقیقه) به دست بیارین. بعد متناسب با اون، به صورت پریودیکال دائم نیرو بفرستین.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nهر چه قدر طول این بازه وقفه شما کمتر باشه، شانس غارت از بقیه گرفته می شه و شما بیش تر سود می کنین. منتهیمعایب این روش اینه:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n


    1. احتیاج به آنلاین بودن زیاد داره.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n
      احتیاج به مدیریت خوب داره. که از دست تون در نره حساب و کتاب. چون برای هر فارم روزی ۱۰ الی ۲۰ بار باید raid ست کنین.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n
      اگه جلوتون حتی با یه ذره نیرو هم اینسرت بشه، چون موج نیروهای شما شکسته شده (۱۰ تا ۱۰۰تایی، به جای یه دونه ۱۰۰۰تایی) در این حالت خسارت زیادی می دین. تأثیر قصر/اقامتگاهو دیوار هم روی نیروهاتون ملموس هست و باید هر فارم جدیدی که پیدا می کنین، حتماً قصر/اقام و دیوارش رو تخریب کنین.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n



    2. \\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nاسم این مدل رو هم گذاشتم ماشینی، چون خیلی از bot (روبات های خودکار) این تیپی غارت می کنن.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nنوع دوم) دستی\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nتو این مدل شما روزی حداکثر دو الی ۴ بار از هر فارم غارت می کنین. مثلاً هر ۱۲ ساعت یک بار. منتهی بسته به میزان غارت شده در گزارش های قبلی شما یه شناختی نسبت به فارم به دست می یارین و متناسب با اون نیرو می فرستن.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nمن خودم که این مدلی غارت می کنم فارم ها رو به سه کلاس/رده تقسیم کردم. کلاس ۴۰۰ شوالیه، کلاس ۲۰۰ شوالیه، کلاس ۱۰۰ شوالیه. و هر ۱۲ ساعت که آنلاین می شم، از هر کلاسی بسته به اون تعدادی که اسم کلاس هست، نیرو می فرستم برای غارت. منتهی اگه یه فارمی یهو قوی ظاهر بشه (دائم پر برگردن نیروها) به کلاس بالاتر ارتقا داده می شه!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nمزایای این روش اینه که:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n


      1. احتیاج به آنلاین بودن نداره.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n
        هیجان داره! خیلی حال می ده خدائیش \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n
        نیروهاتون خیلی الکی نمی میرن. مثلاً کلاس ۴۰۰ شوالیه من اگه صاحب فارم آنلاین شه و ۱۰ تا محافظ هم بسازه فکر کنم کسی نمی میره \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n



      2. \\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nمعایب این روش اینه که:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n


        1. خب بالطبع کیفیت و حجم غارت شما می تونه از نوع اول کمتر باشه.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n
          اگه یه توتن بخواد روی همون فارم، مدل ماشینی غارت کنه، یقیناً شما بدبخت می شین : ))\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n



        2. \\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nمدل اول بسیار مطلوب توتن هاست. خصوصاً افرادی که چند نفره پای اکانت بازی می کنن و وقت زیادی دارن. فاصله هم توی اون مدل تا اندازه خوبی مهم هست. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nمدل دوم مطلوب رومن هاست. خصوصاً افرادی که تنها بازی می کنن.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nیه بحث مدل سازی آماری:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nخب راجع به مدل دوم این نکته رو هم بگم که:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nبا یه مدل آماری ریاضی (در ابعاد آمار دانشگاهی عرض می کنم، که توزیع نرمال و پوآسون و اینا مطرح می شه)، می شه نشون داد که اگه شما (در حالت متوسط)، هر سری به اندازه ای که تو گزارش منبع اومده، نیرو بفرستین خیلی نزدیک به بهینه هستین. یعنی چی؟ یعنی مثلاً شما ۲۰۰ تا شوالیه می فرستین، می بینین ۱۲ک غارت کردن. سری بعد حدود ۱۲۰ تا (مثلاً ۱۳۰ تا بفرستین). و اگه دیدین دست پر اومدن همه نیروها، یه step ای اضافه کنین، مثل ۵۰ یا ۱۰۰ تا.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nبا این فرمول، جوابی که می گیرین خیلی بهتر از این هست که شما یه عدد fixed (مثل ۲۰۰ تا) نیرو بفرستین.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nاثبات این مدل رو هم من دقیق نمی تونم بگم. چون رشته من ریاضی نیست و توی ریاضی خیلی هم قوی نیستم. منتهی حداقل تو تجربه دیده م که خوب جواب داده واقعاً!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدرس سوم) جاسوسی!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nساخت جاسوس:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n


          1. اگه مشکل زمانی دارین برای ساخت نیرو، سعی کنین از یه دهکده دیگه جاسوس ها رو بسازین که اصطبل (برای رومن و گول ها) مشغول نباشه الکی.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n
            جاسوس هاتون رو ترجیحاً تو اسلحه سازی همون دهکده تا سطوح خوبی (حتی ۲۰)* ببرین.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\n



            [*]\\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nنحوه جاسوسی:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nوقتی یه فارم جدید پیدا می کنین، سعی کنین با ۳ تا و بعد ۱۰ تا جاسوس ازش جاسوسی کنین. اگه دیدین جاسوس ها برنگشتن، یهو با یه عدد بالا (مثل ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ تا) برین.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nعموماً تعداد جاسوس های هر دهکده فارم یا صفر هست، یا یک، یا سه، یا ۱۰ یا ۳۰، یا ۱۰۰، یا خیلی! خیلی مثل این (که البته دارم از واحه های اون دهکده می خورم فعلاً ).\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nسعی کنین همیشه از دهکده های فارم معمولی هم جاسوسی کنین. داشتن «اطلاعات» رایگان هیچ وقت ضرر نداره \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nجاسوسی از یه دهکده پر نیرو:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nاگه می خواین از یه دهکده (که کلی نیرو و مثلاً ۱۰۰ تا هم جاسوس داره) فقط یک بار اطلاع به دست بیارین (و ببینین ارزش کشتن نیروهاش و فارم کردن رو داره یا نه)، نوع جاسوسی رو بزنین «منابع». چون هم می تونین ببینین انبارهاش پر هست یا نه، هم می تونین تو شبیه ساز kirilloid با وارد کردن تعداد جاسوس های کشته شده از خودتون (و سایر اطلاعات)* سطح دیوار رو به دست بیارین.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nدقت کنین که تأثیر قصر/اقامتگاه در ابعاد ۱۰۰ تا جاسوس کاملاً قابل چشم پوشی هست. معمولاً هم فارم ها پلاس دفاعی یا آپدیت زره سازی جاسوس نمی کنن \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nنسبت منابع در غارت\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nبه این نکته توجه داشته باشید که نسبت منابعی که غارت می شه، همیشه متناسب با میزان موجودی هست.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nیعنی اگه طرف میزان آهنش تو انبار دو برابر چوب باشه، تو غارت شما هم میزان آهنی که می یارین، دو برابر میزان چوب هست! البته منظور از میزان تو انبار، به جز مخفیگاه هست.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nیه مثال:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nاگه کسی تو انبارش ۱۲۰۰ / ۱۵۰۰ / ۱۳۰۰ / ۲۰۰۰ تا منبع داشته باشه (از ۴ منبع) و مخفیگاه ۱۰۰۰ منبع و شما با ۱۰ تا شوالیه برین سروقتش، میزانی که برای شما غارت می شه حتماً اینه: ۱۰۰ / ۲۵۰ / ۱۵۰ / ۵۰۰ .\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nتولیدات، انبار و مخفیگاه یک دهکده\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nیک دهکده ۶گندمی عادی (یا حتی ۶/۳/۴/۵) معمولاً بعد از جمعیت ۵۰۰ دیگه به فول-۱۰ می رسه. راجع به ۹گندمی و ۱۵گندمی قضیه یه مقدار متفاوت هست. چون اون ها ممکنه گندمزارها رو خیلی زودتر یا خیلی دیرتر از سایر ساختمون ها ارتقا بدن. بهترین کار در این مواقع همو نطور که گفته شد، دو جاسوسی با فاصله ۶ یا ۱۰ دقیقه هست؛ که تفاضل میزان منابع (اگه غارتی صورت نگرفته باشه) می تونه تولید یک ساعت رو با یه ضرب و تقسیم به شما بگه.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nشما به عنوان یه بازیکن حرفه ای یا نیمه حرفه ای باید با سطوح انبارها آشنا باشین و اعدادش رو حفظ باشین. منظورم اعداد توی این جدول هست. یعنی اگه دیدین یکی منابعش رو 31300 / 31300 / 31300 / 25900 مونده، یقین بدونین که پر هست. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nبرای به دست آوردن سطح مخفیگاه هم کافیه دقیقاً چند دقیقه قبل (یا بعد) از غارت تون که می دونین نیروها کاملاً دست خالی یا کاملاً دست پر بر نمی گردن، یه جاسوسی هم تنظیم کنین که برسه. یه دو دوتا چارتای ساده هست به دست آوردن سطح مخفیگاه طرف! برای به دست آوردن عدد دقیق

    امضای کاربر :
    جمعه 18 مهر 1393 - 14:14
    وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
    تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: reza009 &
    reza009 آفلاین


    ارسال‌ها : 12
    عضويت : 1 /8 /1393
    محل زندگي : محموداباد
    سن : 15
    شناسه ياهو : ramezanmohseni
    تشکرها : 4
    تشکر شده : 2
    پاسخ : 1 RE اموزش های حرفه ای :
    اوههه ماالله حوسلحه یی داشت کسی که اینو نوشت واقعا خسته نباشهتصویر: /weblog/file/forum/smiles/9.gif

    پنجشنبه 01 آبان 1393 - 12:08
    ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
    traviangorzi آفلاین


    ارسال‌ها : 3
    عضويت : 21 /7 /1393
    تشکرها : 1
    پاسخ : 2 RE اموزش های حرفه ای :
    لایکتصویر: /weblog/file/forum/smiles/20.gifتصویر: /weblog/file/forum/smiles/4.gif

    جمعه 02 آبان 1393 - 09:10
    ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



    برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



    تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ